Doublés - Ecommerce Tøjmærke

Nyt design og styresystem lægger fundamentet for større vækstpotentiale

PilPil

Gå til hjemmeside

Doubles

(Identificér udfordringen)

Udfordringen for Doublés

Fra skabelon til skræddersyet

Forestil dig dette: Doublés, en nyopstartet tøjvirksomhed, der allerede havde taget de sociale medier med storm og opnået flere tusinde ordrer om måneden. Men selv med et brand, der vækkede opsigt, haltede deres webshop bagefter.

Et brand i vækst

I opstartsfasen var deres hjemmeside baseret på en standard Shopify-skabelon, der bar præg af manglende sammenhæng. Undersiderne var inkonsistente i både tone og design. Designet fremstod generisk og anonymt – en udfordring, der gjorde det svært for Doublés at skille sig ud fra de mange små virksomheder, som brugte skabelonen.

Deres size charts manglede en funktion til størrelsesanbefalinger, som kunne hjælpe brugerne med at vælge den rette størrelse baseret på højde, vægt og alder.

Kort sagt

Doublés havde brug for en løsning, der kunne forvandle deres brand fra "standard" til noget helt unikt – en webshop, der ikke kun afspejlede deres brand, men også leverede en professionel og brugervenlig oplevelse.

“Kan klart anbefale Mads. Han er super dygtig, og har hjulpet teamet hos Doublés ekstremt meget. Kun varme anbefalinger herfra.”

Doubles Black Week

(Løsningen på udfordringen)

Konceptet og løsningen

Fastlæggelse af ønsker

For at løse Doublés’ udfordringer startede vi med en grundig dialog for at forstå deres ønsker og præferencer. Herefter designede vi deres nye hjemmeside helt fra bunden med fokus på at skabe en sammenhængende og professionel oplevelse. Vi præsenterede flere designudkast, så de kunne vælge en løsning, der passede perfekt til deres brandidentitet.

Skræddersyet funktionalitet

En vigtig funktion var udviklingen af en størrelsesanbefaler, der guider kunderne til den rette størrelse baseret på højde, vægt og alder.

Vi gjorde hjemmesiden brugervenlig for Doublés’ team ved at integrere en løsning, hvor de nemt kan opdatere produkter, priser, rabatter, gavekort og kollektioner. Alt dette blev integreret med Shopify for at sikre fuld udnyttelse af deres lagersystemer og analyseværktøjer, hvilket også inkluderede opsætning af retargeting-flows for at reducere tabte salg fra forladte kurve.

Kampagner

For at støtte deres kampagner leverede vi desuden en særlig Black Week/Black Friday-version af hjemmesiden, komplet med iøjnefaldende bannere, der fremhævede tilbud og skabte øget opmærksomhed.

Kort sagt

Resultatet var en hjemmeside, der ikke kun matchede Doublés’ skaleringsbehov, men også løftede deres brand til et nyt professionelt niveau.

Doubles Black Week

(Generel effektivitet)

Resultater i tal

Webshopsessioner

43% stigning - 40.100 til 57.300

Omsætning

33% stigning i salg i alt

38% stigning i antal ordrer

Farveskema

Kaiserlej farveskema som base for designet

#000

#fff

LAD OS FØRE DIN IDÉ UD I VERDEN

Ascent Design Møderum

Navn og virksomhed

Din email

Jeg er interesseret i...

Online visitkort

Webshop

Fuld hjemmeside

Vedligeholdelse

Budget for hjemmesiden

5000-10.000 kr.

10.000-15.000 kr.

15.000-25.000 kr.

>25.000 kr.

Hvornår skal hjemmesiden være færdig?

1-2 uger

2-4 uger

>4 uger

Ingen præferencer

Fortæl os mere om din virksomhed

Tak for din besked. Vi skriver til dig snarest.
Ups... Der skete en fejl. Kontakt os for mere info